smullen - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Rob Kreeft - WaarBenJij.nu smullen - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Rob Kreeft - WaarBenJij.nu

smullen

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob Kreeft

26 November 2014 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Ik ga zo slapen en inmiddels zit de derde dag vasten er op, mijn dag begint om 07.30 met de eerste smakeloze shake gevolgd 1,5 uur later door een handje pillen en dit om en om tot s'avonds 21.00 uur met om 12.00 uur als extraatje een glas wortelsap, om 15.00 uur een glas kokossap en om 18.00 uur een glas vreselijk slappe bouillon . Verder om 12.15 mijn massage, deze vallen gelukkig mee want na de eerste heb ik enkel nog oliemassages gehad. En vreemd genoeg heb ik geen honger, voel me alleen wat loom. Het weer is overdag over het algemeen goed, vanavond heeft het erg geregend maar dat is minder erg, vanmiddag een korte tropische regenbui terwijl de zon scheen ik zat toen lekker met enkele andere in het zwembad. Het is wel een hele andere manier van vakantie en ik kijk dan ook wel uit naar de laatste twee weken waarin ik kan smullen van het thaise eten.
Groetjes en tot de volgende boodschap
Rob

  • 26 November 2014 - 17:59

    Age Leenstra:

    Rob,
    Ik wens je een geweldige vakantie toe. Dat lijnen lijkt mij niks maar dat Thaise eten...... mmmmmm
    Gr. Age

  • 27 November 2014 - 08:01

    Frank Kreeft:

    Ik wil niet vervelend zijn maar denk jij echt dat na 2 weken dit je de laatste 2 weken lekker kan eten? Dat accepteert je buikje en darmpjes niet maar succes veel plezier.
    Wij gaan vanavond wildt eten ivm Wesley's verjaardag hahahahaha
    Groetjes.

    Hier gaat het vriezen.

  • 27 November 2014 - 13:22

    Rob:

    Hoi Frank, gefeliciteerd en eet smakelijk.
    Ik doe geen twee weken vaste, maar 7 dagen en daarna brengen ze je weer op vast voedsel dus ik ga er van uit dat jij geen gelijk krijgt
    Groetjes

  • 28 November 2014 - 20:42

    Mariska:

    Heel veel sterkte met lijnen Rob.ı

  • 29 November 2014 - 01:36

    Rob:

    Dank je, ik ga vandaag dag 6 van de 7 dagen vasten in, daarna gaat hopelijk de echte vakantie beginnen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Pha-Ngan

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 December 2014

De laatste keer

19 December 2014

Bangkok

16 December 2014

Vampiers op Kho Phangan

12 December 2014

Van de ene naar de andere kant.

08 December 2014

Economische crisis Nederland hier zichtbaar
Rob Kreeft

Actief sinds 23 Nov. 2014
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 4109

Voorgaande reizen:

17 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

17 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

23 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: