De reis is achter de rug - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van Rob Kreeft - WaarBenJij.nu De reis is achter de rug - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van Rob Kreeft - WaarBenJij.nu

De reis is achter de rug

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob Kreeft

21 November 2014 | Thailand, Surat Thani

Gisteren door Nicky naar Brussel gebracht, de start was goed in ongeveer 20 minuten was ik ingecheckt en langs alle controles.
We zijn netjes op tijd vertrokken en na 6 uur in Dubai aangekomen, wat is dat een ineens groot vliegveld, ik werd per metro van de ene naar de andere gate gebracht.
Daar 3 uurtjes de benen gestrekt en toen weer voor een kleine 6 uur het vliegtuig in. Alles gelukkig weer goed gegaan en rond 12.30 was ik in Bangkok , het midden van de dag dus hartstikke druk bij het inchecken maar goed na een uurtje stond ik weer naast mijn koffer. Toen met de bus naar het tweede vliegveld van Bangkok en daar nog even wachten tot mijn vlucht vertrok om 19.10 was ik in Surat Thani, toen even een taxi zoeken en om 20.30 was ik in mijn hotel eerst lekker douchen en nu lekker slapen en dan morgen om 10.10 op de verbood.