De reis is achter de rug - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van Rob Kreeft - WaarBenJij.nu De reis is achter de rug - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van Rob Kreeft - WaarBenJij.nu

De reis is achter de rug

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob Kreeft

21 November 2014 | Thailand, Surat Thani

Gisteren door Nicky naar Brussel gebracht, de start was goed in ongeveer 20 minuten was ik ingecheckt en langs alle controles.
We zijn netjes op tijd vertrokken en na 6 uur in Dubai aangekomen, wat is dat een ineens groot vliegveld, ik werd per metro van de ene naar de andere gate gebracht.
Daar 3 uurtjes de benen gestrekt en toen weer voor een kleine 6 uur het vliegtuig in. Alles gelukkig weer goed gegaan en rond 12.30 was ik in Bangkok , het midden van de dag dus hartstikke druk bij het inchecken maar goed na een uurtje stond ik weer naast mijn koffer. Toen met de bus naar het tweede vliegveld van Bangkok en daar nog even wachten tot mijn vlucht vertrok om 19.10 was ik in Surat Thani, toen even een taxi zoeken en om 20.30 was ik in mijn hotel eerst lekker douchen en nu lekker slapen en dan morgen om 10.10 op de verbood.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Surat Thani

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 November 2014

De reis is achter de rug
Rob Kreeft

Actief sinds 23 Nov. 2014
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 4110

Voorgaande reizen:

17 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

17 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

23 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: