Van de ene naar de andere kant. - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Rob Kreeft - WaarBenJij.nu Van de ene naar de andere kant. - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Rob Kreeft - WaarBenJij.nu

Van de ene naar de andere kant.

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob Kreeft

12 December 2014 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Van de week ben ik voor het eerst s'avonds met de scooter op pad gegaan, een belevenis op zich, slechte wegen en bijna geen verlichting en dan zo over een paar heuvels naar thongsala, daar was een groot festival gaande en dit wilde ik nog even meepakken, maar in het donker een heuvel op en af is weer heel anders, vooral als er her en der op de weg nog wat honden liggen te slapen, overdag zie je dat van ver aankomen en kan je er op reageren, in het donker liggen ze plots 2 meter voor je, ik sprak gisteren een Zwitser , onder de plijsters en schaafwonden, die was de zelfde avond ook op stap geweest en waarschijnlijk iets harder gereden en die kon niet op tijd tot stilstand komen voor zo'n hond, ik denk dus dat ik de scooter s'avonds maar laat staan.
Gisteren het eiland dwars overgestoken en de kust aan de andere kant van het eiland bekeken.
En zo gaan de dagen in een rap tempo voorbij. Volgende week donderdag vlieg ik terug naar Bangkok, daar verblijf ik dan nog 1,5 dag in Khaosan road en dan weer naar het koude winderige Nederland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Pha-Ngan

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 December 2014

De laatste keer

19 December 2014

Bangkok

16 December 2014

Vampiers op Kho Phangan

12 December 2014

Van de ene naar de andere kant.

08 December 2014

Economische crisis Nederland hier zichtbaar
Rob Kreeft

Actief sinds 23 Nov. 2014
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 4121

Voorgaande reizen:

17 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

17 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

23 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: