Van de ene naar de andere kant. - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Rob Kreeft - WaarBenJij.nu Van de ene naar de andere kant. - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Rob Kreeft - WaarBenJij.nu

Van de ene naar de andere kant.

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob Kreeft

12 December 2014 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Van de week ben ik voor het eerst s'avonds met de scooter op pad gegaan, een belevenis op zich, slechte wegen en bijna geen verlichting en dan zo over een paar heuvels naar thongsala, daar was een groot festival gaande en dit wilde ik nog even meepakken, maar in het donker een heuvel op en af is weer heel anders, vooral als er her en der op de weg nog wat honden liggen te slapen, overdag zie je dat van ver aankomen en kan je er op reageren, in het donker liggen ze plots 2 meter voor je, ik sprak gisteren een Zwitser , onder de plijsters en schaafwonden, die was de zelfde avond ook op stap geweest en waarschijnlijk iets harder gereden en die kon niet op tijd tot stilstand komen voor zo'n hond, ik denk dus dat ik de scooter s'avonds maar laat staan.
Gisteren het eiland dwars overgestoken en de kust aan de andere kant van het eiland bekeken.
En zo gaan de dagen in een rap tempo voorbij. Volgende week donderdag vlieg ik terug naar Bangkok, daar verblijf ik dan nog 1,5 dag in Khaosan road en dan weer naar het koude winderige Nederland.