" het afzien gaat beginnen - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Rob Kreeft - WaarBenJij.nu " het afzien gaat beginnen - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Rob Kreeft - WaarBenJij.nu

" het afzien gaat beginnen

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob Kreeft

23 November 2014 | Thailand, Ko Pha-Ngan

gisteren om 10 uur de veerboot naar Koh Phangan genomen en rond 12 uur was ik op het detox resort. De eerste twee dagen zitten er op deze waren gericht op afbouw, dus wel wat eten maar niet veel. Vanaf morgen is het slechts nog shakes, pillen en andere ongein. Er waren elke dag twee dingen om naar uit te kijken, namelijk de sauna en de massage, helaas is hier maar een van overgebleven, de sauna, de dagelijkse massage is namelijk een traditionele thaise massage, dit betekend dat je dagelijks een uur lang gebroken en uit elkaar getrokken wordt

• 23 November 2014 - 14:19

Frank Keeft:

knip en plak werk dus voor de mensen daar.
    Wij eten en drinker er wel 1 of 2 voor jou sterkte.
    Maar het weer is lekker neem ik aan?

• 23 November 2014 - 14:52

Rob Kreeft :

Hoi Frank, zelfs het weer doet hier aan detox de temperatuur is met 30 graden OK maar vandaag veel regen gehad en dat schijnt nog een paar dagen zo te blijven. We zien wel.