Heerlijk eiland - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Rob Kreeft - WaarBenJij.nu Heerlijk eiland - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Rob Kreeft - WaarBenJij.nu

Heerlijk eiland

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob Kreeft

06 December 2014 | Thailand, Ko Pha-Ngan

dit eiland is werkelijk zeer relaxt, kennelijk hebben op de full moon party hangers na de toeristen dit eiland nog niet verpest.
Elke ochtend heerlijk met de scooter er op uit, het is wel oppassen want de wegen zijn hier niet als thuis en je komt met regelmaat flinke berghellingen tegen, om een idee te geven gisteren ging ik bergopwaarts vol gas en ik ging niet harder dan 20 km en uiteraard what Goes up must come down, en ook omlaag is z'n helling oppassen geblazen.
En als ik dan terug kom, zwembroek aan de straat over en heerlijk aan het strand met een boek.
En zo sukkelt de vakantie verder, heerlijk.

  • 07 December 2014 - 12:09

    Frank:

    Wil alleen meer foto's zien of moet ik wachten dat je thuis bent.

  • 07 December 2014 - 13:02

    Rob:

    Dan moet ik mijn iPad mee gaan slepen op de scooter maar ik zal zien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Pha-Ngan

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 December 2014

De laatste keer

19 December 2014

Bangkok

16 December 2014

Vampiers op Kho Phangan

12 December 2014

Van de ene naar de andere kant.

08 December 2014

Economische crisis Nederland hier zichtbaar
Rob Kreeft

Actief sinds 23 Nov. 2014
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 4108

Voorgaande reizen:

17 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

17 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

23 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: