Economische crisis Nederland hier zichtbaar - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Rob Kreeft - WaarBenJij.nu Economische crisis Nederland hier zichtbaar - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Rob Kreeft - WaarBenJij.nu

Economische crisis Nederland hier zichtbaar

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob Kreeft

08 December 2014 | Thailand, Ko Pha-Ngan

je zult het geloven of niet maar de makelaardij rondom Amsterdam is de wanhoop nabij, zo erg zelfs dat zij een billboard hebben geplaatst op Koh Phangan waarop grond wordt aangeboden in de regio Amsterdam (zie een van de bij gevoegde foto's). Verder gaat het hier lekker zijn gangetje vanmorgen weer op de scooter en daarna naar het strand, het was vandaag zo hoog water dat het platform waarop ik lag volledig in het water stond (zie foto) op een gegeven moment moest ik rennen want toen viel er een tropische regenbui die meer weg had van een waterval. Maar na een half uurtje was alles weer voorbij.
Vanavond bij zonsondergang op het strand gegeten.
Nu ga ik mijn kerstkaarten schrijven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Pha-Ngan

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 December 2014

De laatste keer

19 December 2014

Bangkok

16 December 2014

Vampiers op Kho Phangan

12 December 2014

Van de ene naar de andere kant.

08 December 2014

Economische crisis Nederland hier zichtbaar
Rob Kreeft

Actief sinds 23 Nov. 2014
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 4120

Voorgaande reizen:

17 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

17 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

23 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: