Heerlijk - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Rob Kreeft - WaarBenJij.nu Heerlijk - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Rob Kreeft - WaarBenJij.nu

Heerlijk

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob Kreeft

02 December 2014 | Thailand, Ko Pha-Ngan

mijn eerste twee dagen na het vasten zitten er op, het valt 100% mee en ik voel me ook heel goed.
Gisteren en vandaag een motorscooter gehuurd en het eiland een deeltje verkend, dit was zeker de moeite waard.
Vanavond ben ik wezen stappen met een al een paar dagen flirtende masseuse uit het resort, de avond begon gelijk leuk nadat we met zijn tweeën in een hangmat waren gaan liggen vond die hangmat na zo'n 15 minuten dat het wel genoeg was en scheurde spontaan in twee, gelukkig voor haar kwam ik onder te liggen in het zand. Morgen denk ik mijn eerste phatthai te gaan verorberen. En dan s'vonds op zoek naar een hangmat die het langer volhoud

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Pha-Ngan

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 December 2014

De laatste keer

19 December 2014

Bangkok

16 December 2014

Vampiers op Kho Phangan

12 December 2014

Van de ene naar de andere kant.

08 December 2014

Economische crisis Nederland hier zichtbaar
Rob Kreeft

Actief sinds 23 Nov. 2014
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 4143

Voorgaande reizen:

17 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

17 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

23 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: