Bangkok - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Rob Kreeft - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Rob Kreeft - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob Kreeft

19 December 2014 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Gisteren een vermoeiende dag gehad, ik moest om 06.15 vertrekken maar was om 03.00 al wakker, het afscheid van Koh Phangan was op zijn Hollands , mijn laatste dag daar was het de hele dag bewolkt en op mijn reisdag de hele dag regen op z'n Nederlands , geen tropischebui maar een soort van motregen. Om 11.00 was ik op het vliegveld en om 16.05 vertrok mijn vlucht naar Bangkok en om 18.30 was ik eindelijk in mijn hotel, na een lekkere douche eerst een rondje Khao SAN road gedaan om daarna heerlijk te gaan eten, daarna nog even rondgelopen en een massage genomen en toen heerlijk gaan slapen. Vanochtend begonnen met een lekker ontbijtje en toen nog even rond gelopen, daarna mijn koffers voor de laatste maal gepakt want ik moet om 12.00 mijn kamer uit, die gaan tot 21.00 in opslag en dan ga ik naar het vliegveld. Er is hier kennelijk een prijsoorlog aan de gang betreffende het vervoer naar het vliegveld want ik heb voor 100bath (€2,50) een vervoersbewijs gekocht.
Nu ga ik de middag maar opvullen met een lunch, een paar massages en mijn avondeten.
Nou zit de vakantie er dus op en ben ik morgen weer in het veel koudere Holland want hier in Bangkok is het strak blauw en 30 graden.
Groetjes Rob

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Pha-Ngan

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 December 2014

De laatste keer

19 December 2014

Bangkok

16 December 2014

Vampiers op Kho Phangan

12 December 2014

Van de ene naar de andere kant.

08 December 2014

Economische crisis Nederland hier zichtbaar
Rob Kreeft

Actief sinds 23 Nov. 2014
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 4132

Voorgaande reizen:

17 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

17 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

23 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: