Vampiers op Kho Phangan - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Rob Kreeft - WaarBenJij.nu Vampiers op Kho Phangan - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Rob Kreeft - WaarBenJij.nu

Vampiers op Kho Phangan

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob Kreeft

16 December 2014 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Het zou een titel voor een film kunnen zijn, maar gisterenavond gegeten in een klein restaurantje in het bos, lekker gegeten maar ik denk dat mijn nek zo'n beetje de enige plek is waar ik nou net niet gebeten ben, ik heb nog nooit zo veel muggen bij elkaar gezien.
Vanmorgen mijn laatste was weggebracht zodat ik morgen mijn koffer kan pakken met nagenoeg enkel schone kleding.
Donderdag wordt ik om 07.00 opgehaald door een taxi die mij naar de veerboot brengt, die vertrekt om 08.00 en dan is het 3 uur varen en dan met de bus naar het vliegveld, om 16.00 vertrek ik dan naar Bangkok waar ik rond 17.00 aankom, dan even een taxi zoeken om mij naar mijn hotel te brengen voor mijn laatste korte tussenstop en dan vrijdagavond naar het vliegveld om naar huis te vliegen, gelukkig hebben ze die staking in België niet een paar dagen later gedaan want dan zou ik echt een probleem hebben.
Gr. Rob

• 16 December 2014 - 10:38

Frank:

Jeuk weet er alles van sterkte.
    Strijken ze ook voor je?
    Geniet nog even fijne terugreis

• 16 December 2014 - 12:13

Rob:

Ja natuurlijk wordt er ook gestreken, kan zo uit de koffer in de kast.
    Het nu echt de taaiste uurtjes en dan nog een dagje Bangkok is ook nog wel leuk.

• 16 December 2014 - 12:16

Rob:

Je kunt ook nooit vertrouwen op de spelling controle van die dingen.
    Maar het zijn de laatste uurtjes Kho Phangan (net zo iets)

• 16 December 2014 - 15:36

Age:

heb niks meer gehoord over de dame die met je in de hangmat lag.

• 16 December 2014 - 15:40

Rob:

Hoi Age, ook daar moet ik overmorgen afscheid van nemen, we hebben de hangmatten sindsdien gemeden